Put some informations about your eshop here (address, contacts etc.)
 
 
 

Cei 4 piloni de bază a unui MLM de succes

Cei 4 piloni de bază a unui MLM de succes
«„Singurul lucru de care oricând este bucuros bebeluşul este dacă îi schimbăm scutecul.” - Mark Twain, scriitor (1835)

Ţelul citatului de mai sus este clar mai ales pentru cei care dispun de experienţa mai multor ani în sistemul marketingului de reţea. Îmi doresc ca acest citat să fie începutul între mine şi Dvs., ca şi coleg, cu care să fac schimb de experienţă despre sursele de venit pe care această nouă branşă ne-o oferă. Acest lucru nu înseamnă că citatul nu este valabil şi pentru cei noi, ci dimpotrivă! Poate fi o aventură să începi lucruri noi, dar ceva trebuie să încerci în viaţă.

Vă salut şi vă doresc mult succes!


E posibil să fi întâlnit sistem asemănător MLM. Nu este esenţial să descoperim noutăţi revoluţionare, ci să valorificăm în alegerea misiunii noastre cunoştinţele aflate în pilonii de bază ai posibilităţilor afacerii. Trebuie ca tot mai mulţi oameni să întărească sistemul MLM, pentru a anihila nelămuririle, deoarece este o bună oportunitate de afacere, o ofertă bună şi creează multe locuri noi de muncă.

Dacă în prezent aveţi o afacere care generează venituri atât de mari încât nu consideraţi că merită să analizaţi această nouă posibilitate de afacere, atunci să nu o faceţi. Dacă nu câştigaţi atât de mulţi bani incat să trăiţi confortabil, liniştit, dacă nu sunteţi mulţumit cu ce aveţi, atunci, credeţi-mă această posibilitate vă va schimba starea materială. Unul din drumurile cele mai sigure spre atingerea succesului este ca o călătorie: nu trebuie cântărite posibilităţile ci trebuie pornit şi depus efort maxim în acest sens..

Voi încerca să dau exemple pentru a-mi sublinia afirmaţiile. Bineînţeles, după enumerarea exemplelor, le voi dezvolta. Deci:

Produs

Companie

Constructor de reţea

Sistemul de lucru

Mai pe larg cele de mai sus:

Produs
• produse de calitate, familii de produse. Reclamaţiile le soluţionează MLM

• Hotărât, logic – sistem de vânzare necesar MLM

• Nu este apărat de standarde ci de sistemul exclusiv al MLM

• Este competitiv pe piaţă, deoarece camuflajele reţelelor norocoase, din ce în ce mai multe ca număr, nu pot concura cu produsele

• Produsele sunt suficient de inovative ca să inducă cumpărarea, dar nu atât de inovative ca după câteva luni sau câţiva ani să ajungem la concluzia că piaţa nu este pregătită pentru ele.

Companie
Companie stabilă, imagine de viitor corespunzătoare şi misiune de bază pentru afacerea de succes.

Capital, ce asigură lipsa sau surplusul de produse, ceea ce împiedică afacerea.

Inventivitate şi acomodare la împrejurările pieţei.

Sistem informaţional eficient, care este indispensabil supravegherii sistemului MLM, facturare şi achitare a recompensei eficientă şi sistematică..

Buna organizare a comercializării, centre de producţie şi valorificare, constructori de reţea.

• Îndrumare corespunzătoare a companiei, conducători care cunosc pretenţiile şi pot gestiona sistemul de valorificare al MLM în aşa fel ca şi valorificarea obişnuită. Cred că în domeniul conducerii şi al organizării nu producţia este importantă, ci partenerii interiori, constructori ai valorificării, colaboratorii fiind veriga cea mai importantă a succesului MLM.

Constructori de reţea
• Dvs. ca şi conducător, vă aflaţi în mijlocul reţelei. Dvs. sunteţi persoana cea mai importantă, de la cine se poate învăţa şi care îşi sprijină partenerii de afacere.

• Nivelul Dvs, de eficienţă este condiţionat direct şi limitat. Măsura ei o stabilesc rezultatele şi conducătorii. Repet: cei mai importanti sunt constructorii de retele, adică conducătorii.

• MLM este mai mult decât un loc de muncă. MLM este o relatie interumana cu oamenii, personală, înţelegătoare, etică şi omenească. Dacă conducătorul ar dori să fie copiat, atunci trebuie să-şi creeze o legătură interioară puternică cu partenerii de afacere.

• Instruirea. Dacă îmi permiteţi să atribui doar o proprietate esenţială marketingului de reţea, atunci aş spune: comercializarea produselor. Aş spune că esenţialul poate fi învăţat de toată lumea, adică cum să aibă succes, apoi va face cunoştinţă cu reţeaua iar conducătorii îi vor învăţa modul de construire a reţelei..

Sistemul de lucru
• Plan de marketing sau plan de retribuire. Acesta este doar o parte a sistemului. Este important dar şi atunci este doar o parte a sistemului. Planul de marketing să fie simplu, modern şi să motiveze conducătorii şi pe noii parteneri în aşa fel ca ei să aibă succes.

• Un sistem informaţional bun poate urmări şi calcula rezultatele. Nu uitaţi, MLM sub forma actuală poate fi urmărit doar cu ajutorul calculatoarelor..

• Ordinea valorii, codul etic, cultura, toate sunt necesare pentru ca firmele MLM să supravieţuiască şi să învingă obstacolele care inevitabil pot apărea.

• Instrumentele moderne îi ajută pe membrii reţelei să-şi menţină rezultatele şi le susţine motivarea că aceasta este cea mai bună şi cea mai loială intreprindere, cea la care ei lucrează. Acestea sunt următoarele: anunţurile (atrag constructorii de reţea mai vechi), internet, prezentări organizate pentru conducători şi constructori de reţea, concursuri, provocări, şi altele.